ZONE

Kuchynská chňapka black

  • 10,70 €
  • na sklade 6 ks
    ďalšie kusy: dodanie cca 30 dní
Do wishlistu

Varianty produktu:

Ďalšie farby:

Kód: ZO322125
Značka: ZONE
Farba / rozmery: čierna / d 32 cm, š 15 cm
Materiál: 100% bavlna

Popis produktu

Klasická kuchynská chňapka vám pomôže pri manipulácii s horúcimi nádobami. Tvar rukavice je pri premiestňovaní hrncov, panvíc a pekáčikov maximálne bezpečný. Súčasťou je praktické pútko na zavesenie. Je vyrobená z bavlny a môžete ju prať na 60 °C v práčke. Dokonale pasuje ku kuchynskej zástere zo 100% bavlny a ku klasickej kuchynskej chňapke ZONE. Jednoduchosť, minimalizmus a praktickosť, to je to, čo u tejto chňapky oceníte najviac.

  • Kuchynská chňapka z klasickej a kvalitnej bavlny
  • Tvar palcovej rukavice pre vašu bezpečnosť
  • Minimalistický dizajn
  • Jednoduché moderné farby
  • Vhodné do práčky 60 °C
  • Praktický dizajnový pomocník do kuchyne pre každú kuchárku

Dánska spoločnosť ZONE sa vracia na trh v oveľa lepšej forme ako predtým. Jej „DNA“ prešla za posledných 12 mesiacov úplnou revitalizáciou. Dizajnovo do detailov premyslené produkty kráčajú ruka v ruke s životným štýlom a potrebami dnešného spotrebiteľa. Produkty, pod ktorými sú podpísaní mladí nadaní dizajnéri, už získali rad ocenení v domácom aj medzinárodnom prostredí, ako napríklad najinovatívnejší produkt na medzinárodnom veľtrhu Maison & Objet v Paríži, Formland News Audience Award na veľtrhu Designland a v neposlednom rade prestížne ocenenie Red Dot Award – najväčšia dizajnová súťaž na svete. Spoločnosť ZONE nemá strach z inovácií a je právom veľmi ambiciózna. Všetky produkty majú nadčasový vzhľad a svojimi materiálmi, farbou aj vzhľadom sa zaradili k svetovej špičke. Produkty sú nielen dizajnovo dotiahnuté k dokonalosti, ale sú aj praktické, plne funkčné, jednoduché a vaša domácnosť sa tak stane vzdušnejším a modernejším priestorom na bývanie.

_LABEL_PRODUCER_CODE: 322125

O značke ZONE

ZONE

Severský minimalistický dizajn dánskej značky ZONE je zakorenený v produktoch tak silne, že jej „podpis“ okamžite rozpoznáte, a to aj napriek obsiahlosti sortimentu. Cieľom značky je neustále inovovať, napadať zažité konvencie a inšpirovať sa zvedavosťou.