Všetko o spôsoboch dopravy

Spôsoby a ceny doručenia

 

Doprava zdarma

Doprava zdarma od €99

Vrátenie zdarma

Vrátenie tovaru do 60 dní vrátane bezplatného zvozu

Skladom

Okamžité odoslanie, všetko máme skladom

Paletová preprava

Doručenie nadrozmerných zásielok

 

Bude balík príliš veľký alebo ťažký? Nechajte si ho doručiť až ku dverám, na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike.

Doručenie na adresu

SPS logoDoručenie na adresu - Kuriér SPS

€5,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://tracking.postabezhranic.cz/.
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.


Kedy vám kuriér zásielku doručí?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Slovenská pošta logoDoručenie na adresu - Slovenská pošta

€5,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://tracking.postabezhranic.cz/.
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu Slovenskej pošty zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.


Kedy vám kuriér zásielku doručí?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Logo DPDDoručenie na adresu - Kuriér DPD

€5,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • SMS obsahuje aj odkaz na aplikáciu, prostredníctvom ktorej môžete komunikovať s vodičom, presmerovať zásielku na výdajné miesta DPD Pikcup, na inú adresu alebo zmeniť dátum doručenia na iný deň.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu DPD zastihnete na: dpd@dpd.sk v pracovné dni od 8 do 17 hod. Na vašu e-mailovú požiadavku odpovedia spravidla do 2 hodín.


Kedy vám kuriér zásielku doručí?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania


Zmeškali ste svoju objednávku?
Pokiaľ vás kuriér nezastihne a vy si nedohodnete neskoršie doručenie, balík sa automaticky doručí nasledujúci pracovný deň. V prípade druhého neúspešného doručenia sa balík automaticky ponechá na osobný odber v depe po dobu 7 kalendárnych dní. Tretí pokus o doručenie je vždy na vyžiadanie cez aplikáciu DPD Kuriér TU

Gebrüder Weiss logoDoručenie na adresu - Gebrüder Weiss

€24,90

Základné informácie

  • Paletová preprava nadrozmerného alebo príliš ťažkého tovaru, ktorý nespĺňa podmienky štandardnej balíkovej prepravy.
  • Telefonické oznámenie pred doručením a vyrozumenie 30 minút pred dodaním.
  • Vodič vyloží paletu vedľa vchodových dverí alebo na príjazdovej ceste. Žiaľ, vynesenie do poschodia nie je súčasťou služby.
  • Objednávka musí byť uhradená vopred, platba na dobierku nie je možná.
  • Zákaznícku podporu Gebrüder Weiss zastihnete na tel. čísle +421 233 066 565 v pracovné dni od 8 do 16 hod.


Kedy vám kuriér zásielku doručí?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Nadrozmerná zásielka je spravidla doručená do 3 pracovných dní od objednania.

 

Nechcete alebo nemôžete čakať na príchod kuriéra? V tom prípade si vyberte jedno z takmer 10.000 výdajných miest

Osobný odber - výdajné miesta

Logo PacketaOsobný odber - Packeta výdajné miesta

€3,50

Základné informácie

  • Do Zásielkovne je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 10 kg.
  • Balíček tu bude uložený po dobu 5 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
  • Konkrétnu Zásielkovňu si môžete vybrať v košíku v kroku "Doprava a platba". Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné na vybranom výdajnom mieste Zásielkovne platiť kartou.
  • O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
  • Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj sms kód na vyzdvihnutie.
  • Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.
  • Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.


Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Logo Z-BOXOsobný odber - Packeta Z-Boxy

€3,50

Základné informácie

  • Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-Boxu budete potrebovať mobilný telefón s Bluetooth a GPS a nainštalovanú aplikáciu Zásielkovňa. (Google Play / Apple), v ktorej uvediete rovnaké telefónne číslo ako vo vašej objednávke.
  • Pri Z-BOXe si vo svojom telefóne zapnete bluetooth, polohové služby (GPS) a otvoríte aplikáciu Zásielkovňa. Na to sa schránka so zásielkou sama otvorí. Aplikácia Zásielkovňa je naprogramovaná tak, že užívateľovi ukazuje na displeji veľmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdaj zásielky tak trvá ani nie 10 sekúnd. Zásielku je potrebné mať zaplatenú dopredu!
  • Do Z-Boxu od Zásielkovne je možné poslať len zásielky s hmotnosťou do 5 kg.
  • Z-Boxy sú k dispozícií pre výdaj 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Tovar vám v Z-Boxe uskladníme po dobu 3 dní. Dobu uloženia je možné predĺžiť o 2 dni prostredníctvom mobilnej aplikácie "Zásielkovňa".
  • Konkrétny Z-Box si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Platba dobierkou je možná len po registrácií vašej karty v aplikácií „Zásielkovňa“. Platba kartou alebo v hotovosti priamo v Z-Boxe nie je možná.
  • O stave vašej zásielky budete pravidelne informovaní ako prostredníctvom e-mailu (spolu s prvým e-mailom dostanete trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
  • Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
  • Viac informácií nájdete na https://www.packeta.sk/zbox


Kedy zásielku do Z-Boxu doručíme?
Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

 

Ďalšie informácie


Môžem sledovať stav mojej objednávky?
Áno. Stav objednávky si môžete kedykoľvek skontrolovať na webovej stránke dopravcu. Vaše číslo zásielky s odkazom na adresu, na ktorej je možné zásielku sledovať, dostanete od dopravcu hneď po tom, ako mu vašu zásielku odovzdáme na prepravu.


Čo mám robiť v prípade poškodenia zásielky?

Pri preberaní doručeného tovaru od prepravcu ho pozorne skontrolujte.
Nepreberajte zásielku, ktorá vykazuje známky poškodenia.
Ak je tovar poškodený, aj keď je obal neporušený, informujte o tom náš zákaznícky servis, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.

info@kulina.sk
+421 232 195 525
pracovné dni 8:00-16:00

 

Chcete tovar vrátiť alebo ho reklamovať?


Sme prémiový e-shop a prémiové služby sú pre nás samozrejmosťou. To platí aj pre možnosti vrátenia tovaru.
V Kuline môžete tovar vrátiť až do 60 dní od objednania namiesto zákonnej 14-dňovej lehoty.
Pre vrátený tovar vám bezplatne pošleme kuriéra DPD alebo môžete objednávku bezplatne vrátiť na ktorejkoľvek pobočke DPD Pickup alebo na výdajných miestach Zásielkovne.

 

Dopravní partneri, ktorí sa starajú o komfort pri vrátení alebo reklamáciách:

Kompletné informácie o bezplatnom vrátení nájdete TU