Reklamácia a vrátenie tovaru

Aj keď v sortimente obchodu Kulina.sk nájdete výhradne výrobky mimoriadnej kvality významných svetových značiek, nemožno nikdy vylúčiť vadu materiálu, prípadne chybu vo výrobnom procese. Vieme, že každá reklamácia je vec nepríjemná, preto je u nás vždy na prvom mieste okamžité riešenie podľa priania zákazníka.

Ako vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu?

Exkluzívna služba pre našich zákazníkov

  • Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho do 30 dní vrátiť bez udania dôvodu
  • V prípade vrátenia tovaru alebo reklamácie volajte linku +421 944 836 652

Ako reklamovať tovar?

  • V prípade, že sa vyskytne akýkoľvek problém s výrobkom, okamžite nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky meníme vo väčšine prípadov za nový kus. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nový výrobok nechcete, vrátime Vám 100 % z ceny späť.
  • Ak pri rozbalení zásielky zistíte, že je tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Pošleme Vám nový kus a vzniknutú situáciu si vyriešime s dopravcom sami. Vy sa nemusíte o nič starať!
  • Pri mnohých výrobkoch nie je nutné zasielať reklamovaný produkt naspäť k nám, vďaka čomu ušetríme Váš čas a urýchlime tým vybavenie reklamácie. Naši pracovníci vždy podajú presnú informáciu, ako sa bude reklamácia čo najefektívnejšie ďalej riešiť a či je konkrétny produkt nutné vrátiť alebo nie.
  • Dopravu späť k nám na adresu:

Ak ste dostali zásielku od Kuriéra SPS zašlite na adresu: 

FROGMAN s.r.o. / Kulina group a.s. (22736)
Depo SPS
Bratislavská 1804
911 05 Trenčín

Ak ste dostali zásielku od Slovenské pošty zašlite na adresu:

FROGMAN s.r.o./ Kulina group a.s. (22736)
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ DO 30 DNÍ!

  • Zakúpte ľubovoľný produkt z našej širokej ponuky a v pohodlí domova si ho pozrite.
  • Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete vrátiť do 30 dní od jeho dodania - vrátime Vám 100 % ceny.
  • Tovar je nutné vrátiť v originálnom obale a v pôvodnej prepravnej krabici.