Vrátenie

Postup pre vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru nebolo nikdy jednoduchšie! Od nákupu môžete vždy odstúpiť do 60 dní bez udania dôvodu. Ako na to?

 

Pre produkty bežnej veľkosti (do 30 kg a najdlhšia strana 60 cm)

Pencil

Vyplňte formulár na vrátenie

Vyplňte jednoduchý tlačený formulár na vrátenie tovaru, ktorý ste dostali spolu s objednávkou, alebo jeho elektronickú alternatívu tu.

Tovar môžete vrátiť a odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 60 dní od dátumu nákupu.

Box

Produkty starostlivo zabaľte

Vrátený tovar, najlepšie v pôvodnom obale, spolu s vytlačeným formulárom na vrátenie tovaru (ak nemáte tlačenú verziu, stačí vyplniť online verziu formulára tu). Pred odoslaním balík viditeľne označte číslom objednávky, aby sme mohli identifikovať, že vrátená zásielka je od Vás.

Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Na krehkejšie výrobky použite noviny alebo bublinkovú fóliu.

Return

Vyberte si vhodný spôsob vrátenia

Vyberte si jednu zo 4 nižšie uvedených možností, ako poslať tovar späť. Objednajte si kuriéra k vám domov alebo do kancelárie zadarmo, alebo ho môžete odovzdať na výdajných miestach Zásilkovne a DPD.

Všetky možnosti vrátenia sú bezplatné.

Bank

Počkajte na vrátenie peňazí

Peniaze za vrátený tovar môžete očakávať na svojom účte najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky do nášho skladu.

Pre nadrozmerné produkty (nad 30 kg a s najdlhšou stranou väčšou ako 60 cm)

Pri vypĺňaní formulára na vrátenie tovaru postupujte rovnako ako v prípade produktov bežnej veľkosti a v poslednom kroku nás kontaktujte, aby ste si vybrali spôsob dopravy.

Ak chcete naplánovať termín vyzdvihnutia nadrozmerného tovaru, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Telefon: +421 232 195 525 v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00
E-mail: info@kulina.sk

Vrátenie tovaru/reklamácie - praktické informácie

  • Ak je obal alebo výrobky pri doručení viditeľne poškodené, urobte si fotografie pred a po doručení a pošlite nám ich e-mailom najneskôr do 24 hodín na adresu info@kulina.sk. Prípadne môžete fotografie uložiť ako prílohu pri vypĺňaní online formulár na reklamáciu
  • Odtrhnite pôvodný prepravný štítok s adresou alebo ho prelepte novým štítkom tak, aby pôvodný nebol viditeľný.
  • Stav vrátenia tovaru môžete sledovať v aplikácii Retino. Ak ste vyplnili online formulár na vrátenie/reklamáciu, pošleme vám e-mail s odkazom na sledovanie stavu vášho prípadu a okamžitú komunikáciu priamo so zákazníckym servisom. Ak použijete vytlačený formulár na vrátenie tovaru, po doručení zásielky do nášho skladu dostanete odkaz na sledovanie stavu vášho vrátenia/doporučenia.
  • Ak ste zaplatili vopred online (platba kartou, okamžitý bankový prevod, Google Pay, Apple Pay), suma bude vyplatená na účet/kartu, z ktorého platba prišla. V prípade platby na dobierku alebo klasickým bankovým prevodom prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete v návratke. Vrátenie sumy do 14 dní od doručenia vráteného tovaru do nášho skladu.
  • Postup podávania reklamácie je súčasťou obchodných pravidiel.

Vyberte si vhodný spôsob vrátenia

DPD

Vyzdvihnutie z akejkoľvek adresy kuriérom DPD alebo odovzdanie na odbernom mieste DPD

Ukázať viac Ukázať menej

Objednajte si spätný odvoz online tu. Ak sa rozhodnete pre vyzdvihnutie na adrese, prepravný štítok vám doručí a nalepí kuriér.

V deň vyzdvihnutia dostanete SMS s časom príchodu.

Balík môžete tiež priniesť na ktorékoľvek odberné miesto DPD. V tomto prípade nalepte na balík štítok, ktorý dostanete e-mailom po vyplnení formulára.

Odvoz a odovzdanie DPD v mieste doručenia je bezplatné.

Zásilkovna

Vrátenie zásielky na podacom mieste Zásielkovne

Ukázať viac Ukázať menej

Balík môžete priniesť na ktorékoľvek miesto odovzdania (pozri zoznam nižšie) tu - uistite sa, že pobočka prijíma zásielky). Ak nám ho chcete poslať späť, stačí operátorovi zadať kód 92771537. Adresný štítok na obale vytlačí obsluha na výdajnom mieste.

Odovzdanie na predajniach Zásilkovne je bezplatné.

Kulina prodejny a showroom

Kulina predajňa

Ukázať viac Ukázať menej

Vrátenie v našej predajni.

Produkt vrátite zadarmo na našej predajni v Bratislave. Podrobnosti o predajni nájdete tu.

Kulina prodejny a showroom

Odosielanie iným spôsobom

Ukázať viac Ukázať menej

Frogman s.r.o. / 22736F
Bratislavská 785
Trenčín-Záblatie
911 05
Slovensko
(Iba kuriérom SPS, zásielky zaslané iným dopravcom budú vrátené odosielateľovi)

nebo

FROGMAN s.r.o. / 22736F
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko
(Iba cez Slovenskú poštu, zásielky zaslané iným dopravcom budú vrátené odosielateľovi)


(na vlastné náklady)
Prosím, pošlite nám potvrdenie o preprave na adresu info@kulina.sk, preplatíme vám náklady na dopravu.

Vrátenie tovaru a reklamácie - Online formuláre na vrátenie tovaru

V prvom kroku vyberte typ prípadu, ktorý chcete nastaviť. Na vytvorenie prípadu budete potrebovať číslo objednávky a e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.

 

Často kladené otázky

Musím tovar vrátiť na svoje náklady?

Poskytujeme prvotriedne služby, a to aj v prípade vrátenia tovaru. Ak si vyberiete vyzdvihnutie z vašej adresy kuriérom DPD, odovzdanie na odbernom mieste DPD alebo osobne predáte v zásielkovni alebo našej kamennej predajni, získate bezplatnú spätnú dopravu.
Ak sa rozhodnete použiť vlastného prepravcu, pošlite nám kópiu dokladu o zaplatení a my vám preplatíme náklady na spätnú dopravu.

Za ako dlho dostanem peniaze za vrátený tovar na svoj účet?

V prípade, že ste zaplatili prostredníctvom brány GoPay (platba kartou, okamžitý prevod, Google Pay), suma bude vyplatená na účet/kartu, z ktorého platba prišla. V prípade platby na dobierku alebo klasickým bankovým prevodom prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete vo formulári na vrátenie tovaru alebo zadáte pri zakladaní prípadu online. To všetko do 14 dní od doručenia vráteného tovaru do nášho skladu.

Ako mám zabaliť tovar na vrátenie a čo musí balík obsahovať?

Vrátený tovar, pokiaľ možno v originálnom balení, zašlite spolu s tlačeným vratkovým formulárom (pokiaľ tlačenú verziu už nemáte, stačí vyplniť online verziu formulára tu).
Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Na krehkejšie výrobky použite noviny alebo bublinkovú fóliu.

Čo mám robiť, ak mi peniaze nedorazili ani 14 dní po vrátení?

Kontaktujte naše centrum starostlivosti o zákazníkov na +421 232 195 525 alebo na emaily info@kulina.sk, vrátenie peňazí okamžite skontrolujeme.

Čo mám robiť, ak som dostal niečo iné alebo mi niečo chýba?

Informujte nás prostredníctvom online formulára Retino, ktorý nájdete tu a vyberte príslušný typ požiadavky. Budeme vás čo najskôr kontaktovať a vyriešime situáciu k vašej spokojnosti..

Nenašli ste, čo ste hľadali?
Všetko o nákupe KULINA