Často kladené otázky

Objednávka
Platba
Doprava
Výmena, vrátenie tovaru, reklamácie
Ďalšie otázky

Ako môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Čo najskôr kontaktujte naše zákaznícke centrum na +421 232 195 525, alebo e-mailom na info@kulina.sk.
Po odoslaní objednávky dopravcovi nám prepravné spoločnosti už neumožňujú zrušiť alebo zmeniť objednávku..
Ak si prajete výrobky doobjednať alebo vymeniť, tovar vám radi zašleme bezplatne v samostatnej zásielke, nemusíte čakať na doručenie a vrátenie pôvodnej objednávky.
Ak ste zásielku obdržali, ale nemáte o ňu záujem, môžete ju jednoducho a zdarma vrátiť.
Podrobné informácie o vrátení nájdete tu: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pre-vratenie-tovaru/

Ako získať faktúru k objednávke?

Faktúru k objednávke Vám zašleme emailom v elektronickej podobe, po odovzdaní zásielky vybranému prepravcovi.

Kde zistím stav svojej objednávky?

V prípade, že ste registrovaní zákazníci Kulina.sk, stav svojej objednávky môžete zistiť po prihlásení do svojho účtu v časti Môj účet - Moje objednávky. O odoslaní vašej objednávky vás budeme informovať aj prostredníctvom e-mailu, ktorý ste uviedli pri odoslaní objednávky. Svoju zásielku môžete sledovať aj v systéme prepravnej spoločnosti - podrobnejšie informácie nájdete na stránke https://www.kulina.sk/o-nakupe/sledovanie-stavu-vasej-objednavky/.

Môžem si objednať tovar telefonicky?

Nie. Objednávku je potrebné zadať prostredníctvom e-shopu alebo nám ju môžete poslať v písomnej forme e-mailom. Radi vás však prevedieme procesom objednávky telefonicky, zavolajte nám na +421 232 195 525 a my vám s radosťou pomôžeme.

Aké spôsoby platby môžem použiť?

Plaťte tak, ako ste zvyknutí. Nájdete u nás všetky bežné spôsoby platby.Podrobné informácie nájdete na tomto odkaze https://www.kulina.sk/o-nakupe/platba/.

Sú platobné transakcie bezpečné?

Kladieme veľký dôraz na bezpečnosť vykonávaných operácií a transakcií. Údaje poskytnuté počas registrácie používa len spoločnosť Kulina. Všetky osobné údaje sú považované za dôverné v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane údajov. Na zabezpečenie platobných transakcií uskutočnených online používame najmodernejšie bezpečnostné technológie.

Ako použiť zľavový kupón?

Vložte tovar do košíka. V prvom kroku nákupného košíka zaškrtnite políčko "Mám zľavu / darčekový poukaz". Potom sa zobrazí okno, do ktorého môžete vložiť zľavový kupón:
Potvrďte tlačidlom "Pridať". Ak je zľavový kód platný, ceny sa prepočítajú na zľavnené ceny v košíku a zobrazí sa výsledná hodnota zľavy.

Môžem uplatniť viac zľavových kupónov naraz?

Na jednu objednávku je možné použiť len jeden kupón. Výnimkou sú darčekové poukážky - tu poskytujeme možnosť použiť zľavový kupón a zároveň zaplatiť darčekovou poukážkou, kontaktujte nás na adres info@kulina.sk, jeden z kódov sa musí použiť ručne po odoslaní objednávky. Táto manuálna úprava obmedzuje možnosti platby len na dobierku alebo bankový prevod, pretože po odoslaní objednávky ešte znížime konečnú cenu.

Ako uplatniť darčekový poukaz?

Keďže vieme, aké je niekedy ťažké vybrať darček (najmä ak dotyčná osoba "naozaj nič nepotrebuje"), pripravili sme pre vás darčekové poukazy - so štandardnými aj neštandardnými podmienkami použitia. Vážne! Preskúmajte podrobnosti tu: https://www.kulina.sk/ako-uplatnit-poukaz/.

Poskytujete dopravu zdarma?

Áno, ak si objednáte za 99 €, máte od nás dopravu zadarmo. Výnimkou je doručenie nadrozmerných zásielok na palete, pri ktorých neposkytujeme bezplatnú prepravu..

Koľko stojí doprava?

Cena dopravy sa líši v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia. Všetky informácie o kuriéroch a miestach doručenia vrátane cenníka nájdete na https://www.kulina.sk/o-nakupe/doprava/.

Aký je čas dodania zásielky?

Všetok tovar, ktorý tu vidíte, je na sklade. Váš balík zvyčajne doručíme do 2 pracovných dní (pri platbe bankovým prevodom je doba doručenia o 1-2 pracovné dni dlhšia).

Musím vrátiť tovar na vlastné náklady?

Poskytujeme prvotriedne služby, a to aj v prípade vrátenia tovaru. Ak si vyberiete vyzdvihnutie z vašej adresy kuriérom DPD, odovzdanie na odbernom mieste DPD alebo osobne donesiete do pobočky Zásielkovne, je spätná doprava bezplatná.
Ak sa rozhodnete použiť vlastného prepravcu, pošlite nám kópiu dokladu o zaplatení a my vám preplatíme náklady na spätnú dopravu.
Podrobné informácie tu: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pre-vratenie-tovaru/..

Vraciate aj náklady na dopravu?

Ak vraciate celú objednávku, preplatíme vám aj náklady na dopravu. V prípade vrátenia len časti výrobkov sa vráti len cena daného výrobku.

Za ako dlho dostanem peniaze za vrátený tovar na svoj účet?

V prípade, že ste zaplatili prostredníctvom brány GoPay (platba kartou, okamžitý prevod, Google Pay), suma bude vyplatená na účet/kartu, z ktorého platba prišla. V prípade platby na dobierku alebo klasickým bankovým prevodom, prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete vo formulári na vrátenie zásielky alebo zadáte pri nastavovaní prípadu online. To všetko do 7 dní od doručenia vráteného tovaru do nášho skladu.

Ako dlho trvá spracovanie reklamácie?

Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru do nášho skladu.

Ako prebieha reklamácia?

Pošlite nám výrobok bezplatne prostredníctvom kuriéra DPD alebo niektorého z výdajných miest Zásielkovne a DPD Pickup.
Stav svojej žiadosti môžete sledovať v aplikácii Retino. Po vytvorení žiadosti dostanete odkaz s informáciami o tom, ako postupovať.
Podrobný postup nájdete tu: https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pri-reklamacii-produktu/.

Ako mám zabaliť tovar na vrátenie a čo musí balík obsahovať?

Pošlite vrátený tovar, najlepšie v pôvodnom obale, spolu s formulárom na vrátenie tovaru (ak nemáte tlačenú verziu, stačí vyplniť online verziu formulára tu).
Tovar zabaľte tak, aby sa počas prepravy nepoškodil. Na krehkejšie výrobky použite noviny alebo bublinkovú fóliu.

Čo mám robiť, ak mi peniaze nedorazili ani 14 dní po vrátení?

Kontaktujte naše centrum starostlivosti o zákazníkov na +421 232 195 525 nebo emailu info@kulina.sk, okamžite skontrolujeme vrátenie peňazí.

Čo mám robiť, ak som dostal niečo iné alebo mi niečo chýba?

Informujte nás prostredníctvom online formulára Retino, ktorý nájdete na stránke https://www.kulina.sk/o-nakupe/postup-pri-reklamacii-produktu/ a vyberte príslušný typ požiadavky. Budeme vás čo najskôr kontaktovať a vyriešime situáciu k vašej spokojnosti.

Neviem, aké nože si mám vybrať (hrnce, panvice...). Môže mi niekto poradiť?

Samozrejme a s radosťou. Napísali sme komplexného sprievodcu nákupmi na tému výberu základného kuchynského vybavenia (nože, hrnce, panvice, grily...): https://www.kulina.sk/nakupny-poradca/. Alebo nám napíšte alebo zavolajte, sme tu pre vás.

Chcel by som si u vás vybrať darček, môžete mi poradiť?

Nemáte za čo. Pripravili sme pre vás darčekového sprievodcu - či už hľadáte darček na svadbu, pre manžela alebo manželku, pre milovníka jedla alebo vína, inšpirácie je vždy dostatok.
Pozrite sa na našich sprievodcov darčekmi a určite si vyberiete: https://www.kulina.sk/gift-guide/.

Môžem si u vás zakúpiť darčekový poukaz?

Áno, a nie len tak hocijaký. Naše darčekové poukazy majú nadštandardné a neštandardné podmienky použitia (napr. obdarovanému vrátime plnú sumu peňazí, ak si od nás nič, ale naozaj nič nevyberie). Vážne!
Podrobnosti nájdete tu: https://www.kulina.sk/darcekove-poukazy/.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Zavolajte nám na +421 232 195 525 alebo napíšte na info@kulina.sk a radi vám odpovieme.